آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex

این صرافی هم اکنون بیش از 3 میلیون کاربر دارد، و از 16 زبان مختلف پشتیبانی میکند. در صرافی کوینکس، بعضا پیش می‌آید که سفارش خرید یا فروش شما با چند ثانیه تاخیر و Delay ثبت شود. حتی به شخصه مشاهده کرده‌ام که سفارش من توسط صرافی تایید نمی‌شود و با پیغام شلوغ بودن سیستم رو‌به‌رو می‌شوم. مشکلاتی از این قبیل به‌دلیل سرورهای محدود این صرافی رخ می‌دهد. در حالی که شما در صرافی کوکوین به‌هیچ وجه با همچین خطاهایی مواجه نخواهید شد.

ویژگی های کوینکس

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex این صندوق زیان‌هایی را که از لیکویید شدن حساب‌های مارجین به صرافی وارد می‌شود، پوشش می‌دهد. برای قفلگشایی حساب خود، می توانید وجوهی را به حساب مارجین خود واریز کنید یا منتظر بمانید تا موجودی صندوق بیمه افزایش یابد و به ترتیب زمانی بدهی‌ها را پرداخت کند. یعنی موتور صرافی کوینکس سفارش شما را با سفارشات حال بازار در بخش اسپات تطبیق می‌دهد. این در حالی است که معاملات فیوچرز، در بازار معاملات مشتقه اجرا می‌شود.

  • هر دو صرافی «کوینکس» و «بایننس» از صرافی‌های متمرکز و محبوب در زمینه ارز دیجیتال هستند.
  • بعد از مطالعه آنها تیک… I have read را فعال کنید و Confirm را بزنید.
  • اکنون پس از صحبت درباره نحوه خرید اتریوم کلاسیک در کوینکس قصد آن را داریم که درباره آموزش خرید لایت کوین در کوینکس صحبت نماییم.
  • شما می‌توانید در اپلیکیشن و سایت این صرافی زبان را بر روی گزینه فارسی تنظیم کنید تا همه چیز برای شما کاملاً قابل درک باشد.
معاملات مارجین در کوینکس مشابه فیوچرز عمل کرده و در آن شما مقداری دارایی از صرافی قرض کرده و به دارایی اصلی خود اضافه می کنید. برای این کار نیز به تب دارایی ها و بخش مارجین رفته و جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس با انتخاب گزینه Transfer که در مقابل هر جفت ارز وجود دارد، می توانید مقداری از آن ارزها را بین حساب های مارجین و اسپات خود جا به جا نمایید. توکن CET پلتفرم CoinEx، مزایای زیادی را برای دارندگان آن به ارمغان می آورد. با استفاده از توکن های CET برای پرداخت هزینه های معاملات در بازار اسپات، می توانید کارمزد معاملات را تا 30 درصد کاهش دهید.

صرافی کوینکس (CoinEx)| آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوینکس

بااینکه کابران ایرانی از ویزا کارت یا مستر کارت استفاده نمیکنن اما وقتی صرافی این روش پرداخت رو هم داره نشان از مناسب بودن صرافی هست. کوینکس حضور پررنگی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلف دارد؛ یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن، راه اندازی صفحه و گروه هایی برای مردم هر کشور به صورت جداگانه است. کاربران در این بخش می توانند، تقاضای لیست شدن کوین های جدیدی را به کوینکس ارائه دهند.

  • سپس در گوشه بالا سمت راست از منوی «Account» روی «تنظیمات حساب» کلیک کنید.
  • می‌توانید وضعیت سفارش خود را در «Order History» مشاهده کنید.
  • تمامی این اقدامات باعث شده است که صرافی Coinex به یکی محبوب‌ترین صرافی‌های خارجی در میان معامله‌گران ایرانی تبدیل exchange کوکوین شود.
  • پیشنهادات این پلتفرم برای معامله بین صفر تا صد و افزایش های 25 درصدی است؛ حال آنکه امکان انتخاب دستی نیز برای انجام معامله در این صرافی وجود دارد.
  • در شرایطی فراهم آمده تا کاربران با تجربه، بتوانند «معاملات مارجین» را برای خود پیش ببرند.
این نرم افزار هم در گوگل پلی برای اندروید Android و هم در اپ استور برای ای او اس ios موجود است. در قسمت Telegram شما می توانید با کلیک بر روی Bind عضو گروه تلگرام کوینکس شوید. این صرافی از ای او اس IOS و اندروید Android و ویندوز و… پشتیبانی می کند و شما هم می توانید از نسخه تحت وب آن استفاده کنید و هم می توانید از اپلیکیشن آن استفاده نمایید.