
بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1404
چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟ 7 راهکار تخصصی برای افزایش فروش


در اساس تحقیق کنید تخصصی تخصص فروش، ص بردارید به یک نقطه درد مشتری، او تحقیق می کند او هست او می داند او هست مهارت برای شنیدن فعال، استفاده می شود از تکنولوژی، ملاقات کنید درست است با انتقاد، ایجاد می کند حس فوریت و برای بهره برداری از تکنیک داستان سرایی، بخشی از بهترین تکنیک ها به او افزایش می یابد فروش ما هستیم. در این مقاله تصمیم گرفتیم تعدادی از موثرترین تکنیک ها برای افزایش فروش را ارائه کنیم. اگر شما هم می خواهید این تکنیک ها را یاد بگیرید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
1. پایدار بودن؛ 80 درصد مشتریانی که از آنها خرید می کنند 6 باید ادامه مطلب را دانلود کنید
جالب است بدانید که قابل انتقال است 80 باید درصد مشتریان بالقوه باشد 6 با آنها تماس بگیرید. در حالی که اکثر فروشندگان فقط... 2 آنها مرتباً با مشتریان بالقوه تماس می گیرند و در صورت عدم خرید آنها را از لیست خود حذف می کنند.. در واقع یکی از مهم ترین و ساده ترین تکنیک های فروش، پیگیری مستمر است. یک فروشنده مداوم می تواند با یادگیری سایر مهارت های متقاعدسازی، فروش های زیادی را ببندد.
2. یک باشگاه مشتریان ایجاد کنید. راهی برای افزایش فروش و کاهش هزینه های بازاریابی
مطالعات نشان می دهد که مشتریانی که قبلا از ما خرید کرده اند، 67 درصد بیشتری از مشتریان جدید برای خرید محصولات و خدمات ما هزینه می کنند. از طرف دیگر، مشتریان وفادار ممکن است بیشتر از ما خرید کنند. 64 نسبت است و 31 مشتریان وفادار بیشتر از مشتریان جدید برای هر خرید هزینه می کنند.
این آمار به وضوح نشان می دهد که ایجاد یک باشگاه مشتریان و حفظ روابط با مشتریان فعلی بسیار مهمتر از جذب مشتریان جدید است.. یکی از راه های حفظ مشتریان جدید و وفادار ساختن آنها، ایجاد یک باشگاه مشتریان با داشتن شماره تماس و ایمیل مشتری است.. با ارسال پیامک تبریک تولد، ارائه تخفیف های خوب و تشویق مشتریان به تعامل، می توانید فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید..
3. با ارائه تخفیف های زمان بندی شده احساس فوریت ایجاد کنید
اگر کسب و کار شما دارای باشگاه مشتریان است و شماره تماس مشتریان خود را دارید می توانید برای مدتی محدود برای آنها پیامک و کد تخفیف چند درصدی ارسال کنید. (مثلا یک روز یا چند روز) می دهد. این آنها را تشویق می کند تا محصول مورد نیاز خود را در آن بازه زمانی از شما خریداری کنند.
4. از تکنیک های فروش مانند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید (مدیریت ارتباط با مشتری)
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مدیریت ارتباط با مشتری)این یک سیستم نرم افزاری است که به مدیران کسب و کار کمک می کند تا روابط تجاری خود را با مشتریان فعلی و رهبران فروش بهبود بخشند و خدمات خود را به روشی بهتر و هوشمندانه به مشتریان خود ارائه دهند.. به عبارت ساده تر، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ایجاد شده تا شرکت ها بتوانند روابط خود را با مشتریان خود بهتر مدیریت کنند و به نیازها و درخواست های آنها به بهترین شکل پاسخ دهند..
اگر شما نیز می خواهید ارتباطات بهتر و هوشمندانه تری با مشتریان خود برقرار کنید و فروش کسب و کار خود را افزایش دهید، می توانید از سیستم ها استفاده کنید مدیریت ارتباط با مشتری از تخصص موجود در بازار بهره مند شوید.
5. تکمیل کننده، مشاور یا متخصص باشید تا بیشترین فروش را داشته باشید
تحقیقات انجام شده در زمینه فروش نشان می دهد که برای تبدیل شدن به یک فروشنده موفق باید یکی از این سه تیپ شخصیتی باشید.: تکمیل کننده، مشاور یا کارشناس. هر یک از این سه تیپ شخصیتی دارای ویژگی هایی هستند که باعث می شود رکورد فروش یک شرکت را به ثبت برسانند..
- در حال اتمام (نزدیک تر): فروشنده تمام کننده در بستن معاملات و قراردادها استاد است و توانایی منحصر به فردی در مدیریت فشار بر مشتری و مدیریت زمان دارد و با بهره برداری مناسب از فرصت ها می تواند مشتری را متقاعد و متقاعد کند..
- مشاور (مشاور): یک فروشنده مشاور شنونده خوب و همدلی است، نکات دردناک مشتریان را درک می کند و در ارائه راه حل های سفارشی مهارت دارد.. این فروشنده به جای اینکه مشتری را تحت فشار قرار دهد به دنبال تعمیق رابطه با او است.
- تخصصی (کارشناس): یک فروشنده خبره اطلاعات عمیقی از محصول و صنعتی که در آن کار می کند دارد. او با ارائه داده های خوب و قابل اعتماد اعتماد مشتری را جلب می کند و در برخورد با مشتریان تجربه، شایستگی و دانش دارد..
طبق بررسی های انجام شده، این سه دسته از فروشندگان جزو موفق ترین فروشندگان در صنایع مختلف هستند و عملکرد چشمگیری از خود نشان می دهند..
6. مقدمه بین 2 تا 4 محصول به مشتری برای کمک به تصمیم گیری بهتر
در یکی از معروف ترین مطالعات در جهان، برخی از مشتریان این دستگاه را می خواستند دی وی دی آنها بر روند خرید نظارت داشتند. زمانی که مشتری تنها با یک دستگاه وارد فروشگاه شد دی وی دی فقط نشونش میدادن 10 درصد وزنی خرید محصول (10 مشتری رفته است 100 مشتری). حالا وقتی مشتری وارد مغازه شد و 2 دستگاه دی وی دی امکان خرید را به او نشان دهید 66 نرخ دریافتی (66 مشتری رفته است 100 مشتری).
طبق تحقیقات انجام شده بهترین در میان است 2 تا 4 یک گزینه محصول را در طول فرآیند فروش به مشتری پیشنهاد دهید تا بتواند از بین آن انتخاب کند. کمتر از 2 انتخاب به مشتری احساس محدودیت می دهد، باعث تصمیم گیری ضعیف و موارد دیگر می شود 4 این انتخاب همچنین مشتری را گیج می کند و او را در فلج تصمیم گرفتار می کند.
7. از تکنیک داستان گویی غافل نشوید، زیرا این یک معجزه در دنیای فروش است!
برای متقاعد کردن مشتریان، تکنیک داستان سرایی را یاد بگیرید و از آن نهایت استفاده را ببرید. برای یادگیری این تکنیک می توانید رزرو کنید "داستان هایی که می چسبند» این را بخوانید توسط "انتشارات میلکان»راه اندازی و تالیف شد "کندرا هال» او هست. در این کتاب روش قصه گویی فروش آموزش داده شده است.
طبق تحقیقات، 68 درصد مشتریانی که معتقدند داستان های برند بر تصمیم خرید آنها تأثیر گذاشته است. از طرف دیگر، داستان سرایی می تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد 30 درصد را افزایش دهید. داستان ها به دلیل ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان و ایجاد اعتماد نقش مهمی در افزایش فروش کسب و کار دارند.
ثبت شماره مشتریان اولین قدم برای افزایش فروش و وفاداری مشتری
مطالعات نشان می دهد که اگر شرکت ها پس از اولین خرید، مشتریان را پیگیری نکنند، 70 تا 80 درصدی از مشتریان برنمی گردند و خرید مجدد انجام نمی دهند. در نتیجه، شرکت ها باید مشتریان خود را به خرید مجدد از طریق اقدامات مداوم تشویق کنند.
اولین قدم برای ردیابی مشتریان و وفادار ساختن آنها، ثبت شماره مشتریان است. کسب و کارهای حضوری می توانند با استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری شماره تماس مشتریان خود را ذخیره کرده و آنها را از آخرین اخبار کسب و کار خود مطلع کنند.. با دستگاه ثبت شناسه مشتری می توانید برای مشتریان پیامک ارسال کنید و آنها را از آخرین تخفیف ها و محصولات مطلع کنید و در صورت جابجایی محل کسب و کار، آدرس جدید را به آنها اطلاع دهید..
در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ثبت نام شماره مشتری فراز پیامکی یا ثبت سفارش خرید، به سادگی به صفحه مراجعه کنید. خرید دستگاه ثبت نام نه مشتری بازگشت به.
از چه تکنیک هایی برای افزایش فروش کسب و کار خود استفاده می کنید؟ به نظر شما ایجاد باشگاه مشتریان چه تاثیری بر حجم فروش کسب و کار دارد؟ لطفا نظرات، سوالات و تجربیات خود را در قسمت نظرات بنویسید (تحت همین ماده) با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: https://farazsms.com/7-strategies-for-boosting-sales/