زمان ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار مهم است. بسیاری از مجموعه ها از یک یا چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی که متن جذابی دارند استفاده کرده اند. اما باز هم برایشان سؤال است که چرا نتوانسته اند نظر مخاطبان را جلب کنند. یکی از دلایل عدم موفقیت این مجموعه ها، عدم توجه به زمان ارسال پیامک است. بسیاری افراد دوست ندارند در زمان استراحت و خواب، برایشان پیامک ارسال شود. به همین دلیل باید پیامک تبلیغاتی در ساعات مناسب برای مخاطبان ارسال شود. سه بازه زمانی مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد که این بازه های زمانی عبارتند از:
۸ تا ۱۰ صبح
۱۲ تا ۲ ظهر
۴ تا ۶ عصر
۲- ارسال پیشنهادهای به روز
ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه کاربردهای متفاوتی برای آژانس های هواپیمایی دارد. آن ها می توانند مواردی مانند تخفیف ها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر را در زمان مناسب اطلاع رسانی کنند.
برخی مواقع در برخی شهرها و کشورها، نمایشگاه ها و همایش هایی برای برخی مشاغل و اصناف برگزار می شود. شما با اطلاع رسانی درست در خصوص این رویدادها هم می توانید به افراد مشغول در این اصناف برای بهبود کارشان کمک کنید و هم فروش مجموعه را افزایش دهید.
قطعاً شما تنها آژانس هواپیمایی نیستید که از پیامک برای تبلیغات استفاده می کند. بسیاری مجموعه های دیگر نیز با ارسال چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی، قصد دارند تا بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. به همین دلیل در هنگام اعلام قیمت تورها حتماً به رقبای خود توجه کنید و قیمت های رقابتی و مناسب اعلام کنید تا مخاطبان به تورهای شما علاقه مند شوند.
۵- متن جذاب با استفاده از نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی
برخی افراد سؤالات خود را به شکل پیامک به همان سرشماره ای که با استفاده از آن برای آنها اس ام اس ارسال کرده اید، می فرستند. به همین دلیل باید پیام های دریافتی خود را چک کنید تا بتوانید پاسخ این افراد را بدهید. بسیاری از این افراد می توانند تبدیل به مشتریان خدمات و تورهای شما شوند.
چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی
پس از این که به نکات مهم در خصوص پیامک و تأثیر آن در افزایش مشتری آژانس های مسافرتی اشاره کردیم، اکنون نوبت آن رسیده که چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی را با هم مرور کنیم. این نمونه متن پیامک ها عبارتند از:
آیا می دانید آژانس های مسافرتی خودشان از کجا بلیط هواپیما تهیه می کنند!
خرید آسان، لذت بخش و سریع بلیط هواپیما با آژانس هواپیمایی (نام آژانس)
خرید بلیط هواپیما تنها در ۵ دقیقه با آژانس (نام مجموعه)
آیا می دانید تا به حال چند بار بلیط هواپیمای خود را گران خریده اید؟ قیمت ها را مقایسه کنید.
صفرهای سفر ریخت، تخفیف های ویژه تورهای مجموعه (نام آژانس)
جمع بندی
بسیاری از آژانس های هواپیمایی برای کار اطلاع رسانی و تبلیغات از ارسال پیامک انبوه استفاده می کنند.
استفاده از این روش برای آنها مزایای متفاوتی مانند هزینه کم، تأثیر بالا، سرعت زیاد و توجه بیشتر به مشتریان همیشگی دارد.
همچنین استفاده از این روش کاربردهای متفاوتی برای آژانس های هواپیمایی دارد. آن ها می توانند مواردی مانند تخفیف ها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر را در زمان مناسب اطلاع رسانی کنند.
توجه به مواردی مانند ساعت ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و چک کردن پیام های دریافتی از جمله کارهایی است که باعث می شود تأثیر بیشتری از بازاریابی پیامکی ببرند.
در این متن به چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره کرده ایم که می توان از آنها استفاده کرد.
پرسش های پرتکرار
این روزها مجموعه ها و اصناف مختلفی برای انجام کار تبلیغاتی خود از ارسال پیامک انبوه استفاده می کنند. ارسال پیامک تبلیغاتی برای معرفی انواع تورها و خدمات یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی است. صاحبان آژانس های هواپیمایی با استفاده از همین روش سعی دارند تا بتوانند، تورهای بیشتری به مشتریان خود معرفی کنند و با افزایش مشتری، سود خود را افزایش دهند. در این مطلب ابتدا نکاتی در خصوص ارسال پیامک تبلیغاتی را برای این کار بیان می کنیم و سپس به چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره خواهیم کرد. با ما تا انتها همراه باشید.
چرا آژانس های هواپیمایی باید به تبلیغات پیامکی اهمیت دهند؟
علاوه بر موارد گفته شده، توجه به برخی نکات و استفاده مناسب از آنها در بازاریابی پیامکی بهتر آژانس های مسافرتی نقش دارد. از مهم ترین نکاتی که باید به آنها توجه کرد، می توان از موارد زیر نام برد.
در بازه های زمانی متفاوت، تورهای جدید را به همراه تخفیف های آن به اطلاع مشتریان خود برسانید.
چند ساعت مانده به زمان حرکت، با ارسال یک پیامک، زمان و محل حضور را به مسافران یادآوری کنید.
چند دقیقه مانده به حرکت با ارسال یک پیامک برای مسافران سفر خوشی را آرزو کنید.
پس از بازگشت از سفر، با ارسال پیامکی از حضور وی در تور تشکر کنید و میزان رضایت او را جویا شوید.
مناسبت ها و جشن های متفاوت را با ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان خود تبریک بگویید.
چند نکته مهم برای تأثیر بیشتر پیامک تبلیغاتی
لیست (VIP) از مشتریان خود تهیه کنید. کسانی را در این لیست قرار دهید که در سال گذشته بیش از یک بار از خدمات مجموعه شما استفاده کرده اند. شما می توانید تخفیف های جذاب و تورهای لحظه آخری با قیمت مناسب را ابتدا برای این افراد ارسال کنید. با استفاده از این روش میزان علاقه آنها به مجموعه شما افزایش خواهد یافت. همچنین بهتر است پیامکی که برای افراد موجود در این لیست ارسال می شود اندکی متفاوت تر باشد. متن پیامک ارسالی برای این افراد بهتر است اندکی صمیمی تر باشد.
۵- اطلاع رسانی تأخیرها
گاهی آژانس های مسافرتی برای جذب بیشتر مسافر اقدام به ارائه تخفیف های جذاب روی تور مسافرتی خود می کنند. اما باید بدانید که این تخفیف ها به تنهایی باعث افزایش فروش نمی شود. برای اینکه بتوانید افزایش فروش را به بهترین شکل تجربه کنید، نیاز است تا افراد بیشتری از این تخفیف ها مطلع شوند. به همین دلیل می توان این تخفیف ها را برای مشتریان خود پیامک کنید. با توجه به این که هزینه ارسال پیامک کم و مقرون به صرفه است، نه تنها افزایش فروش را تجربه خواهید کرد، بلکه یک تبلیغات بسیار مناسب و عالی نیز انجام داده اید.
۳-اعلام رویدادها به افراد
بر اساس تحقیقاتی که در خصوص آژانس های هواپیمایی و مسافرتی انجام شده، حدود ۴۰ درصد از درآمد این مجموعه ها از مشتریان دائمی تأمین می شود. پس باید بگوییم که حفظ مشتریان همیشگی یکی از مهم ترین کارهایی است که هر آژانس هواپیمایی باید به آن توجه کند. بسیاری از کسانی که از خدمات یک مجموعه مسافرتی استفاده کرده و از آن راضی بوده اند، باز هم به آن آژانس مراجعه خواهند کرد. پس اگر یک آژانس هواپیمایی برای این مسافران، یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی مانند ارائه تخفیف را به صورت مناسب بفرستد، این افراد دوباره به آن ها مراجعه خواهند کرد.
۲- هزینه کم و تأثیر بالا
۲- در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی برای آژانس های هواپیمایی باید به چه نکاتی توجه شود؟
ممکن است یک تور به دلایل متفاوت مانند وضعیت آب وهوا، نقص فنی هواپیما و بسیاری موارد دیگر با تأخیر مواجه باشد. شما می توانید به محض مطلع شدن از این تأخیر، آن را با استفاده از پیامک به مسافران اطلاع دهید تا آن ها بتوانند برنامه ریزی مناسبی برای زمان رسیدن به محل قرار و فرودگاه داشته باشند. این کار علاوه بر این که باعث می شود تا مسافران از تأخیر به وجود آمده کمتر ناراحت شوند، باعث می شود تا بدانند با یک مجموعه منظم طرف هستند و می توانند روی اطلاع رسانی های مناسب آن حساب باز کنند. در ادامه \xa0یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی برای این مواقع را با هم مرور می خوانیم.
مسافر گرامی تور (نام شهر مقصد)، پرواز شما به دلیل (دلیل تأخیر) با (میزان تأخیر) مواجه است. (نام آژانس هواپیمایی)
نکاتی برای بازاریابی بهتر آژانس های مسافرتی
همه افراد قرار نیست با تمام تورهای شما آشنا باشند و زمان آنها را بدانند. آژانس های هواپیمایی با استفاده از سرویس ارسال پیامک می توانند تورها و رویدادهای متفاوت را به مشتریان اطلاع دهند. با استفاده از این روش، مشتریان و مخاطبانی که دوست دارند در این تورها شرکت کنند، به راحتی از زمان آنها مطلع می شوند و با مجموعه تماس می گیرند تا اقدامات بعدی را انجام دهند.
۲- اعلام تخفیف ها
یک مجموعه هواپیمایی با استفاده از سرویس پیامکی می تواند اقدامات متفاوتی را انجام دهد تا از مزایای آن ها بهره مند شود. از مهم ترین کاربردهای یک سامانه پیامکی برای آژانس هواپیمایی، می توان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- اطلاع رسانی تورها
در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی نباید توجه به مواردی مانند ساعت ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و چک کردن پیام های دریافتی را از یاد برد.
۱- مزایای استفاده از ارسال پیامک انبوه برای آژانس های هواپیمایی چیست؟
کلماتی مانند تخفیف، آفر، ارزان و بسیاری کلمات مشابه دیگر برای افراد بسیار جذاب است. بسیاری از مخاطبان پیامک های حاوی این کلمات را باز می کنند تا شاید بتوانند از موقعیت مناسبی که برای سفر پیش آمده استفاده کنند. در نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی می توانید این کلمات را مشاهده کنید.