مهسای عزیز،
هوای قلب دومت رو دارم.
کفشهای طبی از سایز 37 تا 42
با من بیایید تا برایتان داستان جالبی بگویم.
مخاطب امروزی دیگر مثل انسان صد سال پیش نیست که حوصله خواندن رمانهای دو جلدی و مثنوی را داشته باشد. او دوست دارد سریع و فوری پیام را دریافت کند، منظور آن را بفهمد و اگر قرار است خریدی انجام شود، با یکی دو کلیک کار خود را راه بیاندازد. بنابراین باید پیامکهای ساده و مختصر بنویسید. به دو مثال زیر توجه کنید:
میدانیم که همه افراد از کیف و کفش استفاده میکنند و شما باید بتوانید خود را به عنوان برندی قابل اعتماد و باکیفیت در میان افراد بشناسانید. پنل پیامکی کیف و کفش یکی از راههای امتحان شده و بهصرفه برای بازاریابی دیجیتال است. اگر شما هم دوست دارید در این بازار سهمی داشته باشید، بهترین کار خرید پنل اس ام اس است. برای گرفتن مشاوره و خرید پنل، میتوانید با کارشناسان ما در ملی پیامک به شماره 02163404 تماس بگیرید تا شمار ا راهنمایی کنند.
این کار نه تنها هیجانی به مشتریان وارد میکند و انها را مجاب میکند با شما در ارتباط باشند، بلکه میتوانید با استفاده از شماره موبایلهای آنها خبرنامه پیامکی خود را هم گسترش دهید. آیا میخواهید بدانید خبرنامه پیامکی چیست و به چه دردتان میخورد؟ تیتر بعدی را بخوانید.
خبرنامه پیامکی یا باشگاه مشتریان
اما اگر در یکی از شهرهای بزرگ ایران زندگی میکنید، کار برای شما سادهتر میشود. زیرا میتوانید با ارسال از روی نقشه گوگل، یعنی امکان پیامپ، بدون نیاز به کدپستی و فقط با چند کلیک پیامک تبلیغاتی بفرستید.
ارسال پیامک به اصناف
هم کیف و هم جایزه؟
تا آخر هفته در لینک زیر:
B2n.ir/q44744
فروش بیشتر با پنل پیامکی کیف و کفش
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/bag-and-shoes-sms-panel/
چندی پیش یکی از فروشگاههای فروش کیف و کفش به دنبال راهی برای افزایش فروش افتاد. اما هر چه میگشتند و راههای مختلف را امتحان میکردند، انگار کمتر نتیجه میگرفتند. این تیم فروش به دنبال راهحلی کاربردی بودند تا بتوانند کسبوکار کوچک خود را بزرگ کنند. برای این تیم که تازگی کار خود را شروع کرده بودند، بودجه برای تبلیغات مساله مهمی بود و دوست داشتند از روشی مشتریان جدید کسب کنند که فشار اقتصادی زیادی به آنها وارد نشود. در این گشتنها و گشتنها، این فروشگاه کفش، به سامانه پیامکی برخورد کرد و توانست با ارسال چند دوره پیامک انبوه و هدفمند، کار را از کسادی دربیاورد.
حتما اسم خبرنامه پیامکی یا باشگاه مشتریان به گوشتان خورده و با آن آشنایی دارید. خبرنامه پیامکی، اساماسهایی است که به مشتریان وفادار خود میفرستید. این مشتریان، قبلا از شما خرید کرده و با رضایت خود در خبرنامه پیامکی شما عضو شدهاند. از طریق پیامک میتوانید به آنها تخفیف ویژه و جایزه دهید و کاری کنید که حس خاص بودن به آنان دست دهد. همین مشتریان وفادار کمکم به سفیران شما تبدیل خواهند شد و اگر کسی از آنها بپرسد بهترین برند کیف و کفش، قطعا اسم شما را خواهند آورند.
نمونه متن تبلیغات کیف و کفش
پنل پیامکی چطور به افزایش فروش کیف و کفش کمک میکند؟
یکی از نکات مهم هنگام نوشتن متن تبلیغاتی حفظ صمیمیت با مخاطب است. از صمیمیت گذشته، باید متنی بنویسید که خلاقانه باشد و بتواند مخاطب را میخکوب کند. اگر بتوانید اسم فرد را در متن پیامک بگنجانید، حس صمیمیت بیشتری به او میدهید و اگر بتوانید از کلمات عبارتهایی ساده اما زیبا استفاده کنید، متن خلاقانه شما مخاطب را به خود جذب خواهد کرد.
قطعا شما هم میدانید که نوشتن یک متن تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار چقدر مهم است. اصلا با یک متن خوب شما از فروشنده به جادوگر تبدیل میشود و با سحر و جادوی خود، مشتری را در مشت خود میگیرید. اما این متن تبلیغاتی باید چگونه نوشته شود و چه ویژگیهایی داشته باشد؟
مختصر و مفید
حالا که از اهمیت و جایگاه پنل پیامکی برای فروشگاههای کیف و کفش باخبر شدیم، وقت آن رسیده که از ابزارهای مختلف سامانه پیامکی حداکثر استفاده را ببریم و از کاربردهای مختلف آن آگاه شویم.
ارسال به جنسیت خاص
یکی از مهمترین کارهایی که هر کسبوکاری باید انجام دهد، ارتباط برقرار کردن با سایر همصنفهای خود و یا مشاغلی است که به او مربوط میشوند. اما شاید این کار برای بسیاری از کسبوکارهای نوپا و کوچک کار سخت و زمانبری باشد. ملی پیامک اینجا هم به کمک شما میآید. با استفاده از بانک شماره موبایل ملی پیامک میتوانید به اصنافی که به فروش کیف و کفش مربوط میشوند پیامک ارسال کنید.
جایزه و قرعهکشی
استایلیت رو بساز!
کیف و کفش ست در رنگهای موردعلاقهات
فقط دو روز فرصت داری از تخفیف استفاده کنی
کد تخفیف:k937du
در آخر اگر پیامک جذابی از یک برند کیف و کفش دریافت کردهاید یا با ارسال پیامک تبلیغاتی کیف و کفش بازدهی بالایی داشتهاید، برایمان کامنت بگذارید. مشتاق خواندن نظرات شما هستیم.
اگر سایت دارید حتما لینک سایتتان را در انتهای پیامک بگنجانید. با ارسال لینک در پیامک مخاطب میفهمد از چه درگاهی باید با شما ارتباط برقرار کند و به سرعت میتواند از شما خرید کند. حتی اگر مشتری از شما خرید هم نکند، با کلیک روی لینک، ترافیک سایتتان بالا میرود.
پاهات سیندرلاییه؟
حراج کفش کوچک سایز
فقط تا سه روز دیگر