نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام، جذاب و ترغیب کننده
انتشار: مهر 04، 1401
بروزرسانی:
26 خرداد 1404
نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام، جذاب و ترغیب کننده
نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام
متن پیامک تبلیغاتی شما برای اینکه بهترین نتیجه را داشته باشد، باید به چیزی بسیار بیشتر از افزایش فروش در قدم اول فکر کند. پس برای رسیدن به این هدف لحن خود را دوستانه نگه دارید و از پیامک در وهله اول برای شناخت بیشتر نام تجاری خود استفاده کنید. در اینجا هدف شما جلب توجه مخاطبین است، پس هنگام نوشتن محتوای تبلیغاتی خود به فروش فکر نکنید و تنها نیاز و سلیقه مشتری را در نظر بگیرید.
درگیر کردن افراد در نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام
چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای رشد پیج اینستاگرام مهم است؟
اجزای یک پیام تبلیغاتی در نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام
[کل: ۰ میانگین: ۰]
منبع: https://sms.ir/example-instagram-page-sms/
از دیگر مزایای استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام می توانید به افزایش مخاطب و به تبع آن افزایش فروش اشاره کنیم. اگر پیام خود را از طریق پیامک به درستی به مخاطب منتقل کنید، می توانید منتظر فروش بیشتر باشید. تبلیغات پیامکی در مناسبت های خاص، هنگام قرعه کشی و تخفیفات بهترین نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام هستند. این نمونه ها تأثیر بسیار شگفت انگیزی روی مخاطب دارند. خصوصاً اگر از عبارات و کلمات تأثیرگذار نیز در نوشتن آن ها استفاده کنید، می توانید شاهد دیدن نتایج بیشتری باشید.
استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام به دلیل نرخ باز شدن بالای پیامک، تنوع تبلیغاتی، نرخ بازگشت سرمایه مناسب و افزایش نرخ تبدیل از اهمیت زیادی برخوردار هستند.
شما چه برای تجارت آنلاین خود مثل شعبه اینستاگرام کسب وکارتان تبلیغات کنید، چه برای تجارت آفلاین، باید از یک ساختار منظم برای درک بهتر مخاطبین از پیام تبلیغاتی که می فرستید استفاده کنید. در ادامه به صورت مختصر به ذکر این ساختار می پردازیم که باید از آن برای نوشتن نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام استفاده کنید.
تیتر اصلی به عنوان اولین عنصر تبلیغاتی پیامک است که باید بسیار چشم نواز و ترغیب کننده باشد. در این تیتر باید از یک وعده، خبر فوری، پرسش یا فرمان برای جلب توجه مخاطب خود استفاده کنید.
تیتر فرعی دیگر عنصر سازنده در ساختار متن پیامک تبلیغاتی است که البته گاهی کسب وکارها به صلاحدید خود آن را حذف می کنند. اما در مواقعی که متن خود را با یک سؤال آغاز کرده اید، یک تیتر فرعی می تواند پاسخ گوی این پرسش باشد.
محتوای اصلی شما بخش اصلی داستان متن پیامک شماست که باید به صورت مختصر ، مفید و جذاب نوشته شود. فارغ از نوع کسب وکار شما نوشتن محتوای اصلی پیامک به شکل دوستانه می تواند مخاطبان را ترغیب به عکس العمل کند.
در انتها داشتن یک فراخوان به عمل (CTA) تمام کننده پیامک شما خواهد بود. در این بخش می توانید با قرار دادن لینک پیج یا عبارتی مثل «خرید»، «رزرو» و «بازدید»، مخاطب را تشویق به انجام عمل کنید.
اگر از تمام شیوه های تبلیغاتی مشابه استفاده کرده اید، خصوصاً اگر در اینستاگرام فعالیت می کنید و احساس می کنید هیچ راه جدیدی برای تبلیغات نمانده که دنبال نکرده باشید، استفاده از یک پیامک می تواند بهترین انتخاب برای تبلیغ پیج و برندتان باشد. زمانی که شما بتوانید با لحنی کاملاً دوستانه از این روش متنوع تبلیغاتی در جهت اطلاع رسانی به مشتری و تعامل با او استفاده کنید، می توانید در افزایش تعداد مشتریان، وفاداری آن ها و بهبود نام تجاری خود استفاده کنید.