
بروزرسانی: 01 تیر 1404
نمونه متن های پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای موسسات خیریه
\xa0
- من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین می کنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.
از شما متشکریم که برای جمع آوری کمکهای مالی برای ما در میان دوستان خود تلاش کردید و چنین کمک مالی سخاوتمندانه ای به ما کردید. ما قصد داریم برای پیگیری مأموریت خود، اطمینان خاطر حاصل کنیم که کودکان نیازمند هر روز وعده های غذایی مقوی دریافت می کنند.
ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن
پیش از اینکه کمک مالی شما زندگی ما را نجات دهد، با آینده ای نامشخص روبرو بودیم.
\xa0
- با تشکر ویژه از کمک شما بخاطر کمک و کار خیرتان! بدون افرادی مانند شما که مایل به کمک هستند، مدتها پیش مجبور بودیم درهای این موسسه خیریه را ببندیم.
\xa0
- کرامت از خرمن شما خوشه می چیند.
با تشکر از کمک مالی شما.
یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات می شود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راه های مؤثر در افزایش بازدهی این سازمان هاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن می توانیم این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی می افتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی می شود؟ این مواجه می تواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابان ها و متروها می بینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمک های ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیام های خود به کار بگیرند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن
امروز بهشت را تقسیم می کنند.
درست است که پیامک برای انتقال پیغام های کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفه ای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب می کند. علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافت کننده احساس می کند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه داده اید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافت کننده شما را جدی نگیرد.
نقص های کار خود را برطرف کنید
ما از لطف شما قدردانی می کنیم.
نیکوکاری از آسمان عطوفت شما می بارد و مهربانی، دست به دامان شماست.
کمک مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.
\xa0
- امروز طراوت میهمان دل های ماست.
اگر شما هم یکی از فعالان حوزه مؤسسات خیریه هستید حتماً باید به دنبال راهکاری مناسب برای جذب کمک های مردمی باشید. جالب است که تبلیغات نیز در زمینه مؤسسات و ارگان های خیریه مؤثر بوده و عاملی تأثیرگذار در آن به حساب می آیند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین راهکار برای تبلیغات این قبیل مؤسسات چیست.
کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمن های خیریه
شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن
مؤسسات خیریه و انجمن های فعال در این زمینه، در اکثر مواقع بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و پرخرج را ندارند. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای این مؤسسات مناسب ترین راهکار پیش رو است. ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به صورت انبوه نیز هزینه چندانی نداشته و به راحتی، با وجدان آسوده می توانید برای تبلیغ و خبررسانی اقدام کنید.
اطلاع رسانی با پیامک تبلیغاتی
گاهی اوقات در مؤسسات و انجمن های خیریه نیازمند اطلاع رسانی و خبررسانی به افراد هستید. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یک راهکار مناسب و منطقی به حساب می آید.
نمونه متن های پیامکی موسسات خیریه
- محقق شدن اهداف موسسه خیریه …………..؛ نتیجه کمک شما می باشد. از شما صمیمانه متشکریم و از خدای متعال برای شما و خانواده محترم آروزی سعادتمندی داریم.
\xa0
- با تشکر از شما برای کمک مالی که به موسسه خیریه! ما بسیار خوش شانس هستیم که توجه افرادی مانند شما را با قلب های گرم و بزرگ به خود جلب کرده ایم.
بیشتر افراد گوشی های هوشمند و غیرهوشمند خود را همراه داشته و از آن برای ارسال و دریافت پیامک استفاده می کنند. محبوبیت گوشی های هوشمند نیز تأثیری در محبوبیت و بازدهی بالای پیامک های تبلیغاتی نداشته است. آمارها نشان می دهند که در حال حاضر اکثر پیامک ها ظرف چند دقیقه به دریافت کننده رسیده و توسط آنان خوانده می شوند. به همین دلیل داشتن یک برنامه ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه انتخابی منطقی است. شما با استفاده از پیامک می توانید رویدادهای جدید و تازه را به سمع و نظر مشتریان برسانید. داوطلبانی که برای امور خیریه دست می جنبانند، آگاهی خود را بالا برده و اعانه های دیگران را نیز جمع آوری می کنند. اما هنگامی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه دارند لازم است به نکات مهم و مختلفی توجه داشته باشند. بدین ترتیب می توانید بیشترین بازدهی را از آن دریافت نمایید.
در ارسال پیامک های تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به عنوان مثال اگر مؤسسه خیریه ای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول می توانید برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید. بدون شک در زمینه کمک و امدادرسانی نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آن ها نیز به شدت بالا است.