
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404
قابلیت ارسال پیام به لیست سیاه مخابراتی(افرادیکه گوشی خود را برای پیامهای تبلیغاتی بسته اند)
کاربر گرامی
با عرض سلام و خسته نباشید
1-مشترک گرامی، تا اطلاع ثانوی درخواست های خدماتی سازی حقيقی از سوی اپراتور پذيرفته نخواهد شد.
2-در صورتی که به مدت 3 ماه از شماره اختصاصی پیامی ارسال نکنید شماره از طرف اپراتور همراه اول از حالت خدماتی خارج خواهد شد
3-مبلغ 10 ريال به ازای هر پیامک به پیامک های ارسالی از خطوط خدماتی افزوده خواهد شد.
4-در ستون توضيحات اطلاعات شماره، توضیحات در مورد کاربرد شماره به صورت شفاف و واضح اعلام گشته و از درج «اطلاع رسانی» و مانند آن خودداری فرمایید.
5-ارا یه ی فايل مشترکین برای کلیه شماره ها ضروری است.
6-در صورتی که شرکت یا سازمانی بیش از سه بار به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، کلیه رنج شماره های آن شرکت از لیست سفید حذف خواهد شد.
7-علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتی که مشترک همراه اول از دریافت هر گونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد، شماره از لیست سفید خارج می شود.
8-لطفا فرم تعهدنامه ی ارسالی را بصورت حقوقی و تایپ شده تکمیل ودر نامه شماره خدماتی\xa0 حتما ایمیل سازمانی ذکر شود و اگر مجموعه سایت دارد اسم سایت در قسمت مربوطه در نامه شماره خدماتی حتما ذکر شود(درصورت عدم اعلام ایمیل سازمانی،خط از سمت همراه اول خدماتی نمی شود)
ضمن اینکه خواهشمندم فایل های تعهد نامه داخل سربرگ به همراه تاریخ و شماره و مهر و امضاء تکمیل گردد. همچنین لیست شماره هایی که ارسال پیامک برایشا ن انجام میشود در فایل اکسل ذخیره و ارسال شود.
با انجام روال زیر، قابلیت عبور از لیست سیاه مخابراتی برای\xa0شماره اختصاصی شما\xa0را فعال خواهد شد ( یعنی امکان ارسال به افرادیکه شماره خود را برای پیامهای تبلیغاتی مسدود کرده اند امکانپذیر خواهد بود). به این نکته توجه نمایید که از این خطوط تنها باید برای امور خدماتی استفاده شود و هر گونه ارسال پیامک تبلیغاتی تخلف محسوب شده و مسئولیت کلیه عواقب ناشی از آن برعهده شما خواهد بود.\xa0
در صورتیکه قصد ارسال پیامک به مخاطبینی را دارید که گوشی خود را برای پیامهای تبلیغاتی بسته اند،\xa0
انجام روال زیر الزامیست:
\xa0\xa0
1- مدارک کاربر باید در سایت تایید شده باشد (از منوی ارسال اطلاعات ، شخصی مدارک خود یعنی کپی رنگی شناسنامه و کارت ملی) خود را ارسال نمایید تا احراز هویت گردد.
2- \xa0اطلاعات کاربری شما نظیر تلفن ثابت، همراه، آدرس میبایست دقیق و کامل بوده و با اطلاعات موجود در تعهدنامه های ارسالی به شرکت\xa0مطابقت داشته باشد.
3- حتما یک شماره موبایل \xa0همراه اول هم اعلام نمایید.
4- داشتن شماره اختصاصی (برای خرید شماره اختصاصی، به منوی خرید بخش خرید شماره اختصاصی مراجعه نمایید)
5- اگرمالک شماره اختصاصی شخص حقوقی است (شرکت، موسسه، یا ارگان های دولتی و خصوصی) بايد متن فرم تعهدنامه را درسربرگ شرکت قرار داده و پس از تکمیل بصورت تایپ شده، مهر و امضا نموده و\xa0تصویر\xa0تعهدنامه را در وب سایت آپلود و یا به آدرس ایمیل ([email protected]) ارسال نمایید و اصل تعهدنامه هم برای شرکت پست گردد.
6- دریافت فرم تعهدنامه مربوطه برای شماره اختصاصی :
\xa0
\xa0 زمان انتظار : نامشخص\xa0\xa0
\xa0
نکته بسیار مهم : در صورتی که از هر يک از شماره های خدماتی، پيامک تبليغاتی ارسال گردد، ضمن مسدودشدن شماره، جريمه ی نقدی حداقل به مبلغ يک صد ميليون ريال برای حساب شما منظور خواهد شد. لذا خواهشمند است حساسيت های لازم را هنگام ارسال پیامک با شماره اختصاصی خدماتی در نظر بگيريد.
\xa0
در انتها (\xa0اصل تعهدنامه به همراه کپی خوانا از کارت ملی و شناسنامه و کپی قبض تلفن مخاطب) برای شرکت پست شود.
\xa0آدرس:\xa0مازندران - بابل – چهارراه شهدا – خیابان نواب صفوی – روبروی اشرفی 16 – شرکت نرم افزاری ترز رایان - کد پستی: 4713955419
--------------------------------------------------------------------------
\xa0
نکته1:\xa0زمان تایید شدن شماره برای عبور از بلک لیست نامشخص می باشد و بستگی به تایید همراه اول\xa0 دارد. در صورت رعایت موارد بالا شماره شما در زمان مقرر باز خواهد شد در غیر این صورت شرکت هیچ مسئولیتی در قبال بروز تاخیرات احتمالی نخواهد داشت.\xa0
نکته2: \xa0\xa0متن نامه جهت لیست سیاه ( Black List ) \xa0از طرف مشتري، \xa0در صورتیکه از سرشماره 3000 استفاده می نماید ،باید\xa0خطاب به مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا)\xa0و در صورتیکه از سرشماره 50002 و 50005 استفاده می نماید باید خطاب به\xa0شرکت راهکار سرزمین هوشمند\xa0باشد.
نکته3:\xa0عبور از لیست سیاه تنها خدمتی است که به منظور رفاه حال بیشتر شما عزیزان از سوی شرکت ارائه میگردد\xa0و\xa0شرکت هیچ گونه مسئولیت و یا دخل و تصرفی در روند اجرای آن توسط اپراتورهای تلفن همراه ندارد\xa0لذا\xa0حداقل 1 ماه\xa0بعد از ارسال مدارک در صورتی که هنوز شماره شما فعال نشده است، نسبت به پیگیری روند آن از سوی شرکت اقدام نمایید.
منبع: http://www.raygansms.com/ElanDetail.aspx?ID=23