سیستم تلفن گویا هوشمند چیست؟ به‌همراه مزایا

با اتصال سریع مخاطب با یکی از کارمندان، پاسخگویی سریع‌تر انجام خواهد شد و تعداد افراد تماس‌گیرنده با یک کسب‌وکار نیز افزایش می‌یابد. این موضوع باعث افزایش درآمد بیزینس‌های ارائه‌دهنده خدمات تکنولوژی می‌شود. بسیاری از افراد هر روزه برای پاسخ به سوال‌های متعددی مثل نحوه فعال کردن mms، فعال کردن adsl و انتقال پیامک‌ها به گوشی جدید با این موسسات تماس می‌گیرند. ازاین‌رو داشتن سیستم تلفن هوشمند باعث افزایش درآمد این بیزینس خواهد شد.

مزیت‌های پیاده‌سازی سیستم تلفن هوشمند گویا؛ ابزاری برای رشد کسب‌وکار

علاوه‌بر معرفی شرکت، سیستم تلفن گویا برای اطلاع‌رسانی نیز کاربرد دارد. در ابتدای تماس تعطیل بودن شرکت یا از دسترس خارج شدن برخی از خدمات اعلام می‌شود. نشانی‌ها و شماره تلفن مسئولین مهم سازمان، اخبار مهم نظیر نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و مناسبت‌ها نیز از اطلاعات دیگری است که در تماس با تلفن گویا دریافت می‌شود.

 امکان اتصال به بانک هاي اطلاعاتی؛ یکی از ویژگی‌های مهم سیستم تلفن گویا هوشمند

داشتن منو یکی از ویژگی‌های تلفن هوشمند گویا است که نیاز به نیروی انسانی را کاهش می‌دهد. همچنین با سیستماتیک کردن پاسخگویی به تماس‌های ورودی، باعث بهبود تجربه مشتری از خدمات یک کسب‌وکار خواهد شد. به‌طورکلی ابزارهایی که باعث تسریع فرایند استفاده از خدمات و محصول یک کسب‌وکار می‌شوند، برای هر بیزینسی ضروری هستند. برای مثال استفاده از سامانه پیامکی نیز کاربردی همانند تلفن گویا دارد. اطلاع‌رسانی‌ها، پیگیری و ارسال لینک ثبت‌نام و خرید از کاربردهای پنل پیامکی است که باعث بهبود تجربه مشتری در کسب‌وکار شما خواهد شد.

سیستم هوشمند تلفن؛ رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی خودکار

پیاده کردن تلفن هوشمند گویا یکی از راه‌های تسریع در اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به مشتری محسوب می‌شود. مخاطبان و افراد تماس‌گیرنده نیازی به صرف زمان طولانی پشت خطوط تلفن ندارند. همچنین نیاز به مراجعه حضوری نیز با استفاده از این سیستم برطرف خواهد شد. به‌این‌ترتیب مخاطبان کسب‌وکار شما به‌دلیل راحتی بیشتر فرایند استفاده از خدمات افزایش خواهد یافت.

گزارش سیستم تلفن گویا باتوجه‌به اطلاعات ورودی متفاوت خواهد بود؛ برای مثال در تماس با بانک و درخواست موجود حساب، عدد گزارش می‌شود. اطلاعات تحصیلی شامل نمرات، تاریخ امتحانات، وضعیت پرونده‌ها، مکاتبات، اعلام وضعیت آب‌و‌هوا، اوقات شرعی، ساعت، اعلام نرخ ارز و وضعیت بازار سهام همگی از نمونه گزارش‌های سیستم تلفن گویا به شمار می‌روند. همچنین سوالات فرد از یک کسب‌وکار نیز پاسخ داده می‌شود. برای مثال نحوه فعال کردن رمز دوم با گوشی، روش انتقال پیامک ها به گوشی جدید و استعلام حجم باقی‌مانده اینترنتی از نمونه گزارش‌های دیگری است که با استفاده از تلفن هوشمند سریع‌تر پاسخ داده می‌شود.

با استفاده از سیستم تلفن هوشمند امکان ارائه خط داخلی به هر اپراتور وجود دارد. با این شرایط هیچ مراجعه‌کننده‌ای زمان طولانی برای پیدا کردن مسئول موردنظر خود صرف نخواهد کرد. فقط کافی است تا باتوجه‌به گزینه‌های اعلام شده از سمت تلفن داخلی موردنظر خود را انتخاب کند.

نرم‌افزار تلفن گویا امکان اتصال به بانک‌های اطلاعاتی مثل Access و SQL Server را دارد. به‌این‌ترتیب پاسخگویی و گزارش دادن منطبق با پارامترهای ورودی برای این سیستم امکان‌پذیر است. سیستم تلفن گویا هوشمند امکان ارائه گزارش به صورت عدد، تاریخ، زمان، وضعیت و مقادیر مشخص دیگری را نیز فراهم می‌کند.

ارائه انواع گزارش عددی؛ یکی از کارکردهای تلفن گویا

امکان رد کردن صدای ضبط شده را برای مشتریان فراهم کنید

سفر مشتری به تجربه مخاطب در استفاده از خدمات و محصول یک کسب‌وکار گفته می‌شود که عوامل مختلفی بر کیفیت آن تاثیرگذار است. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر بهبود سفر مشتری تسریع در فرایند ارائه خدمات، پاسخگویی و رفع چالش‌ها محسوب می‌شود. سیستم تلفن هوشمند گویا راهکاری سریع و در دسترس برای پاسخگویی با مراجعه‌کنندگان به شمار می‌رود. ازاین‌رو برای بهبود تجربه مشتری در استفاده از خدمات کسب‌وکار شما و تصویرسازی درست از برندتان، استفاده از سیستم تلفن هوشمند را فراموش نکنید.

یک سیستم تلفن گویا هوشمند موثر و با طراحی خوب بدون نیاز به کارمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم با ارائه گزینه‌های خود به تماس‌گیرندگان کمک می‌کند تا به هدف خود از تماس برسند. به‌این‌ترتیب یک سیستم تلفن گویا به کسب‌و‌کارها در کاهش هزینه‌های استخدام کمک می‌کند. همچنین تمرکز تیم روی مسائل مهم‌تر و تعامل با مشتریان افزایش می‌یابد.

استفاده از سیستم تلفن هوشمند؛ راهکاری برای سود بردن از مزیت‌های تلفن اینترنتی

استفاده از سیستم تلفن هوشمند برای هر کسب‌وکاری الزامی است. امروزه و با سرعت یافتن زندگی افراد سپری کردن زمان طولانی در صف پاسخگویی به تماس‌ها برای هیچ مشتری خوشایند نخواهد بود. ازاین‌رو استفاده از سیستم تلفن هوشمند گویا و تلفن اینترنتی به‌عنوان راه‌حل این مشکل رایج شده است. این سیستم‌ها با برقراری تماس از چند خط تلفن، فرآیند پاسخگویی به مشتری را افزایش می‌دهند. ازاین‌رو هم مشتری و هم کسب‌وکار بر اثر استفاده از سیستم تلفن گویا سود خواهند برد. در این مقاله به‌طورکامل به چیستی سیستم تلفن گویا هوشمند به‌همراه ویژگی‌ها و کارکرد آن می‌پردازیم. مطالعه این مطلب را برای آشنا شدن با راهکار رشد کسب‌وکارتان از دست ندهید.

سیستم تلفن گویا هوشمند؛ اولین قدم برای داشتن رویکرد مشتری مداری

سیستم تلفن هوشمند گویا مزیت‌های متعددی را در اختیار کسب‌وکارها مثل تصویرسازی درست، بهبود تجربه مشتری در استفاده از خدمات و کاهش هزینه‌های استخدام قرار می‌دهد. بااین‌وجود خرید و راه‌اندازی تلفن هوشمند گویا با استفاده از فناوری تلفن اینترنتی برای رشد کسب‌وکار به شمار می‌رود. اگر سوالی در مورد سیستم تلفن هوشمند گویا دارید، از مشاوران فراز اس‌ام‌اس در قسمت نظرات بپرسید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.


منبع: https://farazsms.com/smart-ivr-system/

افزایش رضایت مشتری در استفاده از خدمات کسب‌وکار؛ یک مزین تلفن گویا

اختصاص دادن داخلی خاص به هر اپراتور؛ ویژگی تلفن گویا برای بهبود عملکرد

بهبود سرعت پاسخگویی؛ یکی از مزیت‌های استفاده از تلفن گویا

بهبود سفر مشتری؛ مهم‌ترین هدف هوشمندسازی تلفن

اختصاص داخلی خاص به هر کارمند؛ یکی از مزایای تلفن گویا هوشمند

کاهش هزینه‌ها با نصب تلفن گویا

احتمالا در تماس با سیستم‌های هوشمند تلفن گویا و تلفن ابری شما نیز اطلاعاتی خاصی از شرکت در ابتدای تماس شنیده‌اید. به‌طورکلی یکی از اهداف استفاده از سیستم تلفن گویا و ابری اطلاع‌رسانی و معرفی کسب‌وکار به‌صورت خودکار است. در ابتدای تماس معمولا توضیح مختصری از اهداف شرکت، خدمات و واحدهای سازمانی در اختیار فرد تماس‌گیرنده قرار می‌گیرد. البته زمان این معرفی نباید طولانی باشد؛ زیرا ممکن است مخاطب را خسته کند.

گاهی در بعضی سیستم‌های تلفن هوشمند مشاهده می‌شود که نمی‌توان صدای ضبط‌شده را رد کرد. این موضوع در مواردی که گزینه‌های اعلامی طولانی باشند، برای تماس‌گیرنده آزاردهنده خواهد شد. ازاین‌رو قرار دادن گزینه‌ای برای رد کردن صدای ضبط شده و اتصال به یکی از کارمندان مجموعه برای حفظ رضایت برخی از مشتریان ضرورری است.

IVR مخفف عبارت Interactive Voice Response، یک فناوری سیستم تلفن گویا است که با آن، تماس‌های دریافتی به‌طورخودکار مطابق با نیازهای مشتری دسته‌بندی می‌شوند. سیستم تلفن گویا هوشمند یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی است که یک کسب‌وکار برای افزایش رفاه حال مشتری برمی‌دارد. این سیستم علیرغم تلفن‌های سنتی گزینه‌هایی را در اختیار تماس‌های ورودی قرار می‌دهد.


بررسی سیستم تلفن گویا هوشمند در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

پیاده‌سازی سیستم هوشمند تلفن گویا برای هر کسب‌وکار بزرگ و کوچکی مزیت‌های متعددی به‌همراه دارد. مزیت‌های تلفن گویا باعث افزایش استقبال از این سیستم هوشمند شده‌اند. برای شناخت مزیت‌های تلفن گویا مطالعه ادامه متن را از دست ندهید.

افزایش سرعت پاسخگویی به مراجعه کننده؛ یکی از مزیت‌های تلفن هوشمند گویا

در این مقاله به بررسی کارکرد سیستم تلفن هوشمند به‌همراه ویژگی‌های آن پرداختیم. تلفن هوشمند گویا راهکاری موثر برای کسب‌وکارها به شمار می‌رود تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مراجعه‌کنندگان باشند. همچنین این سیستم برای اطلاع‌رسانی‌های سریع کاربرد دارد. سیستم تلفن گویای هوشمند در هنگام دریافت تماس ورودی گزینه‌های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ خود برسد.