
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی
پیام های متنی که شخصی به نظر می رسند مشتریان را به اقدام دعوت می کنند. این باعث می شود آنها فکر کنند که شما به علایق و ترجیحات آنها علاقه مند هستید و باعث می شود احساس ویژه ای داشته باشند. پیام های خود را سازمانی و رسمی نشان ندهید، پیام های خود را طوری بنویسید که تصور کنند به صورت حضوری با مشتریان خود صحبت می کنید.
با نزدیک شدن به شروع فصل فروش، زمان آن رسیده است که پیامک را به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید. در ادامه چند کار وجود دارند که می توانید انجام دهید تا ارسال پیامک فوق العاده مؤثر واقع شود:
کمپین های جداگانه ای راه اندازی کنید
«دوشنبه آینده افتتاحیه فروش محصولات ویژه ما در مغازه برگزار می شود. برای اطلاع اینجا را کلیک کنید.» هر مشتری را که روی لینک کلیک می کند به یک گروه تماس جدید اضافه کنید.
همانطور که می بینید، پیامک رسانه ایده آلی برای ارتباط شفاف و قدرتمند در دوره فروش است. پیامک همچنین می تواند راهی برای جذب مردم به حضور در مغازه آجیل فروشی باشد، بنابراین احتمالاً خرید اضافی را افزایش می دهد. در واقع، فروش خصوصی ۲۰ درصد از کل گردش مالی را در دوره های تبلیغاتی تشکیل می دهد. بنابراین کمپین بازاریابی باید قبل از فروش شروع شود.
راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی
پیشنهادات پیامکی منحصر به فرد بدهید
پیامک نرخ باز شدن ۹۷ درصد را دارد و به دلیل آنکه همه افراد با گوشی هوشمند کار می کنند، این روش بهترین راه تبلیغاتی خواهد بود.
۱. مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار چیست؟
اگر قصد فروش فوری دارید، به خریداران احتمالی خود اطلاع دهید. به این ترتیب، آنها می توانند مطمئن باشند که در زمان مناسب برای خرید حاضر خواهند شد. آیا هیچ یک از اقلام پرفروش شما در شرف فروش هستند؟ حسادت ایجاد کنید و با این واقعیت بازی کنید که پیشنهاد شما محدود است، ارتباط شما مطمئناً پس از پایان فروش در ذهن مخاطبان شما باقی خواهد ماند و فروش خود را افزایش خواهید داد. همچنین می توانید زمانی که فروش خصوصی نزدیک می شود، یادآوری کنید. برای مثال، در متن تبلیغات آجیل و خشکبار موارد زیر را بنویسید:
ارسال پیامک در زمان مناسب، ارائه پیشنهادات تخفیف دار، دریافت بازخورد و نظر سنجی و ارسال پیام های شخصی به شما در افزایش فروش کمک می کند.
این ها معمولاً گیرندگان را وادار می کنند تا اقدام کنند. (CTA ) هایی که برای مصرف کننده مزایا دارند، فروش را نیز افزایش می دهند.
مشتریان شما از اینکه در جمع با آنها صحبت شود متنفر هستند. شخصی بودن در متون به پیام لحنی دوستانه می دهد. برای اینکه پیام خود را منحصربه فرد جلوه دهید، باید از کلمات خودمانی استفاده کنید. این نوع لحن باعث می شود پیام به نظر برسد که از طرف یک فرد می آید و گیرنده را هدف قرار می دهد.