با تبلیغات پیامکی نیازی به مرتب کردن ده ها ایمیل، صرف وقت بیهوده برای چت کردن با تلفن همراه یا سرمایه گذاری کلان برای کمپین های بازاریابی ایمیلی و شبکه های اجتماعی نیست. در این بررسی توضیح خواهیم داد که چگونه یک سرویس پیامک می تواند تعمیرگاه شما به کاربران هدف برساند. همچنین چندین متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو را نیز ارائه می دهیم.
ارسال یادآوری خدمات
با ایجاد یک برنامه ارجاع برای کسب و کار خود، از قدرت تبلیغات دهان به دهان استفاده کنید. به مشتریان خود اطلاع دهید که اگر مشتری جدیدی را به کسب وکار شما معرفی کنند، می توانند پاداش هایی مانند خدمات اضافی رایگان و تخفیف های ویژه دریافت نمایند.
نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو
سلام \xa0[نام]، امیدواریم از لاستیک های جدید خود از [نام تعمیرگاه خودرو] راضی باشید! این لینک را برای دوستان و خانواده خود بفرستید و زمانی که شخصی قرار ملاقاتی را رزرو کرد، ۱۰ درصد تخفیف در خدمات بعدی خود دریافت خواهید کرد: [لینک]
سلام [نام]، از شما سپاسگزاریم که مشتری جدیدی را به [نام تعمیرگاه خودرو] ارجاع دادید! به نشانه قدردانی ما، ۲۰۰ هزار تومان تخفیف برای تعویض روغن بعدی شما وجود دارد: [لینک ملاقات]
رانندگان جوان تر که بیشترین میزان تصادفات رانندگی را دارند، پیامک را به تماس های تلفنی و ایمیل ترجیح می دهند. با استفاده از پیامک برای نیازهای بازاریابی تعمیر خودرو خود، می توانید با رانندگان بیشتری که نیاز به تعمیر خودرو دارند تماس بگیرید.
همیشه به خاطر داشته باشید که از مشتریان خود برای کسب و کارشان تشکر کنید. ارسال پیامک سپاس یک روز پس از ارائه خدمات به مشتریان نشان می دهد که برای شما مهم هستند. همچنین می توانید از پیام های تشکر برای یادآوری قرار ملاقات های آینده به مشتریان یا درخواست بازخورد استفاده کنید.
نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو
سلام [نام]، امیدواریم از خدمات تعمیر خود در [نام تعمیرگاه خودرو] راضی باشید. ما از کسب و کار شما قدردانی می کنیم و امیدواریم دوباره شما را ببینیم!
سلام [نام]، از بازدید شما از \xa0[نام تعمیرگاه خودرو] متشکرم! قرار بعدی تعمیر و نگهداری شما برای چهارشنبه، ۸/۲۶، ساعت ۲ بعد از ظهر برنامه ریزی شده است. آن وقت می بینمت!
جمع بندی
اگر به دنبال ایده های بازاریابی تعمیر خودرو هستید، استفاده از بازاریابی متنی برای ترویج و رشد کسب وکارتان است.
پیام متنی و اس ام اس یک راه ساده و مقرون به صرفه برای ارتباط با مشتریان فعلی، پرورش مشتریان جدید و تقویت بازاریابی در تعمیرگاه خودرو شما است.
با خواندن ۹۰ درصد از پیام های متنی در عرض سه دقیقه، ابزار بازاریابی پیامکی می تواند به شما کمک کند تنها با چند کلیک به مشتریان فعلی و بالقوه دسترسی پیدا کنید.
شما می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی مکانیکی و تعمیرگاه های خودرو و سایر امور از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده کنید.
ایجاد اعتماد با مشتریان خود بخش مهمی از بازاریابی کسب وکار تعمیر خودروست. در حالی که اکثر صاحبان خودرو می دانند که باید با بررسی های منظم تعمیر و نگهداری همراه باشند، ممکن است ندانند که چند وقت یکبار باید خودروهای خود را به تعمیرگاه بیاورند. ارسال پیامک یادآور خدمات می تواند به مشتریان شما اطلاع دهد که خودروهایشان چه زمانی به خدمات نیاز دارند.
مطالعات نشان می دهند که ۷۵ درصد از مصرف کنندگان در صورت دسترسی به تلفن همراه، با برنامه وفاداری مشتری درگیر می شوند. بازاریابی کسب و کار تعمیر خودرو خود را با برنامه های وفاداری مبتنی بر متن برای تقویت روابط با وفادارترین مشتریان خود تقویت کنید. با توجه به اینکه اکثر مالکان خودرو هر شش ماه یکبار به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند، می توانید برای حفظ مشتریان پاداش های ویژه ای ارائه دهید.
نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو
سلام [نام]، از ثبت نام در برنامه وفاداری [نام تعمیرگاه خودرو] سپاسگزاریم! مراقب تبلیغات آینده باشید، اما در حال حاضر، با ۱۰ دلار تخفیف در سرویس بعدی خود با کد (FIRST10) شروع کنید: [لینک قرار]
سلام [نام]، ۶ ماه از آخرین بررسی تعمیر و نگهداری خودرو شما می گذرد! قرار ملاقاتی را در [نام تعمیرگاه خودرو] تعیین کنید و ۱۵ درصد در هر سرویس اضافی صرفه جویی کنید: [لینک]