
بروزرسانی: 19 تیر 1404
تبلیغات ریتارگتینگ؛ ترفند های افزایش نرخ تبدیل تا 50%!
بهترین روش های استفاده از ریتارگتینگ؛ چگونه فروش را افزایش دهیم؟
اکسپندیا یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات گردشگری است. این سایت از روش ارسال ایمیل یادآوری برای بازاریابی مجدد یا همان ریتارگتینگ استفاده می کند. در این روش فهرستی از آخرین خدمات یا محصولات کسب وکار برای مخاطبان ارسال خواهد شد. این روش برای کسب درآمد غیر فعال نیز مناسب است. چراکه با ورودی گرفتن از سایت های دیگر می توان نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را افزایش داد.
راهکارهای مختلفی برای بازگرداندن مخاطب به کسب وکار شما و افزایش نرخ تبدیل به مشتری بالفعل وجود دارد. در این مقاله چند مورد از روش های تبلیغات ریتارگتینگ را به همراه بهترین کانال ها معرفی کردیم. استفاده از پنل پیامکی راهکاری ارزان برای حفظ تعامل با مخاطبانی که حداقل یکبار به کسب وکارتان مراجعه کرده اند به شمار می رود. این راهکار تبلیغاتی ارزان و در دسترس بیشتر مخاطبین است؛ زیرا نیازی به دسترسی اینترنتی ندارد. شما چه راهکارهایی برای اجرای تبلیغ تارگتینگ پیشنهاد می کنید؟ در اقسمت کامنت ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.\xa0