
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
افزایش درآمد با ارسال پیامک انگیزشی
ارسال پیامک انگیزشی براساس اصول بازاریابی؛ روشی برای افزایش مخاطبان کسب وکار
شخصی سازی پیامک و شروع پیامک انگیزشی با کلمات جذاب
ما در طول روز پیامک های تبلیغاتی بسیاری دریافت می کنیم. از کنار برخی از آن ها بی تفاوت می گذریم؛ اما با دیدن تعدادی دیگر از این پیامک ها ممکن است برای مدت طولانی تری به صفحه گوشی خیره شویم یا حتی اقداماتی همچون تماس با فروشگاه یا کلیک روی لینک سایت را انجام دهیم. به پیام هایی با این ویژگی ها پیامک انگیزشی می گویند. کسب وکارها با تهیه پنل اس ام اس و ارسال پیامک انگیزشی می توانند سهم خود از فروش را افزایش دهند.
ایجاد انگیزه یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تشویق مشتریان برای خرید یک محصول و خدمت است. همه ما در طول روز حداقل یک نمونه پیام انگیزشی دریافت می کنیم. این کار را می توان به کمک یک متن وسوسه برانگیز یا یک محتوای تصویری جذاب به کمک ابزار تبلیغاتی همچون موبایل، شبکه های اجتماعی و بنرهای تبلیغاتی انجام داد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که ارسال پیامک انگیزشی چگونه باعث ترغیب افراد به برطرف کردن نیازهایشان می شود. برای آشنایی با انواع پیامک های انگیزشی و نحوه تاثیرگذاری آن بر کسب درآمد و افزایش فروش مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
منظور از پیامک انگیزشی؛ متنی تبلیغاتی با هدف تحریک خواننده
پیامک انگیزشی باید کوتاه و مفهوم باشد. در پیام های کوتاه تمرکز بر اصل موضوع است. به این ترتیب مخاطبان به طور مستقیم به پیام اصلی هدایت می شوند. هرچه پیامک انگیزشی کوتاه تر و مفهوم تر باشد، جلب توجه نیز سریع تر خواهد بود. پیامک هایی با این ویژگی سریع تر خوانده و درک می شوند. با دریافت واکنش سریع از مخاطب و ورود او به سایت یا فروشگاه احتمال خرید و کسب درآمد برای کسب وکارها نیز بیشتر خواهد شد.
به کارگیری ترفندهای مختلف در پیامک های انگیزشی برای افزایش سهم فروش
در رابطه با رویای مشترک مشتریان خود تحقیق و مطالعه کنید؛ این کار با تحقیقات بازاریابی و جمع آوری پرسونای مخاطب انجام می شود. تهیه یک پرسشنامه ساده، نقطه آغاز بسیار خوبی برای شناخت مخاطبان و رویاهایشان است. برای داشتن بازاریابی موثر، میان پیشنهادات کسب وکار و رویاهای مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
یکی از اولین ترفندهای برانگیختن احساسات مخاطب برای افزایش تعامل ایجاد حس اضطرار یا نوعی ترس به شمار می رود. البته باید توجه داشته باشید که سوء استفاده از ترس افراد، کار بسیار اشتباهی است؛ بنابراین بیشتر به ایجاد هیجان در فرد فکر کنید. فراموش نکنید که اساس این ترفند پیامکی ایجاد حس از دست دادن یک فرصت است. برای مثال جمله هایی مثل «فقط یک محصول باقی مانده است» یا «فقط امروز برای استفاده از این حراج شگفت انگیز فرصت دارید» فرد را به صورت ناخودآگاه دچار اضطراب و برای خرید محصول ترغیب می کنند.
در این مقاله به بررسی سیستم ارسال پیامک انگیزشی و کسب درآمد پرداختیم. این نوع روش بازاریابی با برانگیختن احساسات مخاطب به روش های مختلفی مثل ایجاد حس از دست دادن یک فرصت همراه است. ارسال پیامک های انگیزشی با در نظر داشتن قوانین کپی رایتینگ و اصول تاثیرگذار بازاریابی با نتایج خوبی همراه خواهد شد. اگر پیشنهادی درمورد نحوه ارسال SMS با متن انگیزشی و کسب درآمد دارید، در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.